perjantai 30. joulukuuta 2011

Twilight fanisivu haastattelut osa 1: Tvailait


Nimi/nimimerkki ja ikä: 
Konvehti - Susanna 24v. Ja ei, en ole Twilight mom. Olen ihan muuten vain Twilight-seniori. ;)

Miksi perustit Twilight blogin?
Piti päästä jakamaan ja kertomaan uusista Twilight jutuista, mutta kaveripiiristä ei löytynyt ihan yhtä Twilight "hurahtaneita".  Päätin sitten perustaa blogin, jos mun piskuiseen blogiin eksyisi muitakin faneja. Ja onhan sinne muitakin eksynyt  :)

Miten sinusta tuli Twilight fani?
YouTuben kautta törmäsin Twilightiin keväällä 2008.  Huomasin, että siitä oltiin tekemässä leffaa ja päätin lukasta kirjan. Ja oh boy, se kirja imas heti niin mukaansa, olin koukussa.

Mikä Twilight kirjoista on paras?
Sanotaan nyt vaikka se ensimmäinen.  Tykkään lukea ensikohtaamisista ja tutustumisista.

Entä mikä elokuvista?
Olen vielä niin Breaking Dawn fiiliksissä, että sanotaanpa se. Vaikka kyllähän mä kaikista pidän.

Onko sulla Twilight tavaroita, ja jos on,niin mitä?
Mulla ei mitenkään hurjasti ole tuota Twilight-kamaa, en keräile lehtiä enkä tykkää krääsästä ja hamstrailusta. Epäilys-lautapelin kyllä ostin juuri ihan ex tempore, kun bongasin sen hyvässä alessa.

Monta kertaa olet tähän mennessä käynyt katsomassa Aamunkoin?
Pari kertaa… vasta, vielä suunnittelin kyllä käyväni katsomassa.

Mitkä ovat blogin pitämisen hyviä ja huonoja puolia?
Hiljaiset kaudet ovat kökköjä, kun uutisia ei vaan tule. Mulla kuitenkin on vielä aika korkea postauskynnys, en ihan joka kissanristiäisiä ja haastatteluja postaa, jossa jankataan samoja kysymyksiä koko ajan. Postailen juttuja, jotka itseänikin kiinnostaisi lukea.
Hyvä puoli on ihanat lukijat. On kiva kuulla ihmisten reaktioita juttuihin :)

Oletko koskaan miettinyt sivujen lopettamista?
En voi sanoa, ettei olisi joskus käynyt mielessä. Mutta aina silloin tulee kivaa kommenttia, tai uusia lukijoita ilmestyy. Eihän noita sivuja enää noin vaan lopeteta, kun kohta kolme vuotta ollut pystyssä. Twilightien loppuun asti mennään, ainakin siihen asti, kun se viimeinenkin Twiligh-leffa on dvd:llä. Kyllä mä jollain lailla olen tuohon blogiin koukussa.

Mikä Twilightissa on parasta?
Bellan & Edwardin rakkaustarina + tottakai se vampyyriaspekti. Vampyyrit ovat aina mua kiehtoneet.

Mitä aiot tehdä että saat ajan nopeasti kulumaan Aamunkoi osa 2:n ensi-iltaan?
Onneksi mun elämä on muutakin kuin Twilightia, muut jutut saa pitää mut nyt kiireisenä ;) Onhan siihen ensi-iltaan tosiaan vielä aikaa, mutta kyllä se nopeesti menee.

Loppukaneettina voisin sanoa, että musta on ihana nähdä, kun ihmiset ovat intohimoisia ja lojaaleja jonkin asian suhteen. Twilight herättää monissa juuri näitä tuntemuksia ja siksi tätä Twilight-ilmiötä on hauska seurata ja olla siinä toki mukana :)

Konvehdin fanitavarat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti