keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Twilight fanisivu haastattelut osa 3: SwanCullen

swancullen.suntuubi.com

Nimimerkki ja ikä:
Jessu159 / 14v 

Miksi perustit Twilight nettisivun/blogin?
Perustin sen koska ihastuin twilighttiin ja halusin vain ylläpitää sille fanisivustoa. Ja tykkään tehdä grafiikoita tietokoneella, ja sinne niitä sai näkyviinkin :D

Miten sinusta tuli Twilight fani?
Musta tuli twilightfani kun kaveri suositteli mulle houkutusta ja lainas mulle sen kirjaa. Sit olin lukenu 100 sivuu ja olin iha rakastunu siihen. Ostin myöhemmin kaikki kirjat itselleni.

Mikä Twilight kirjoista on paras?
Epäilys on varmaan mun lemppari. Se vaan jotenkin vetoo muhun :D.

Entä mikä elokuvista?
Elokuvista aamunkoin 1. Osa. Se on mielestäni parhaiten toteutettu.

Onko sinulla Twilight fanitavaroita? Jos on, mitä?
Mulla on kaikki kirjat, epäilys leffana ja houkutus viltti. :D


Monta kertaa olet tähän mennessä käynyt katsomassa Aamunkoin?
Olen kerran käynyt katsomassa aamunkoin ja katsoin sen myöhemmin netistä.

Mitkä ovat sivun/blogin pitämisen hyviä ja huonoja puolia?
Sivujen ylläpitämisessä on hienoa jakaa muiden kanssa twilight-innostusta, ilmoittaa toisille uutisista ja tehdä ulkoasuja. Huonoihin puoliin kuuluu ehkä se että jos on kiire niin tulee stressiä sivujen ylläpitämisestä. Ja pitää jaksaa päivittää tietoa ajankohtaisiksi ja välillä ulkoasun kanssa on ongelmia.

Oletko koskaan miettinyt sivujen lopettamista?
Olen miettinyt sivujen lopettamista koska se on välillä niin rankkaa. Joskus kiinnostus twilightiin on vähän lopahtanut ja siksi sivutkaan eivät ole kiinnostaneet. Mutta sitten yleensä katselen trailereita ja muuta twilight juttua niin kiinnostus palaa, varsinkin silloin kun on katsonut uusimman twilight elokuvan.

Mikä Twilightissa on parasta?
Twilightissa parasta on se että tarinassa ihminen rakastuu satuolentoon, joka oli 'yllättävää' :D. Tosin twilightin jälkeen on ilmestynyt samankaltaisia tarinoita, esim "vampyyripäiväkirjat" . Monia taitaa vetää myös Edward ja Jacob puoleensa :D. Stephenie Meyer on taitava kirjoittaja ja kirjaa on vaikea jättää kesken.

Mitä aiot tehdä että saat ajan nopeasti kulumaan Aamunkoi osa 2:n ensi-iltaan?
Hm, enpä tiedä. Aion pitää Twilight-leffa-maratonin, sekä luenkin varmaan kaikki kirjat kuudennen kerran. :D Ja tottakai ylläpidän SwanCullenia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti